PODRAVKA logo

Zgodovina Podravke sega v leto 1934 z ustanovitvijo delavnic za predelavo sadja v lasti bratov Wolf. Leta 1957 so bile proizvedene prve juhe Podravka, v letu 1958 so v Podravkinih raziskovalnih laboratorijih pod vodstvom profesorice Zlate Bartl izumili Vegeto, danes najbolj priljubljen univerzalni dodatek jedem na svetu. Leta 1974 se začne predvajati Vegetina TV kuharska oddaja “Male skrivnosti velikih mojstrov«. Popolnoma inovativen pristop predstavitve prehrambnih izdelkov z znanim kuharskim mojstrom je Vegeto še bolj približal svojim uporabnikom. “… In žlico Vegete”, dobro znan stavek iz kulinarične oddaje še danes živi v glavah Vegetinih zvestih potrošnikov v več kot 40-ih državah.
Simbol družbe je srce, ki izraža skrb, srčnost in ljubezen – skrb za potrošnike in partnerje.
S svojim poslanstvom Podravka ponuja inovativno kulinarično doživetje in zdrave življenjske rešitve za svoje potrošnike. Največji uspeh družbe Podravka je prav zvestoba njenih potrošnikov. Od drugih podjetij se razlikuje ravno po razumevanju njihovih potreb, visoki kakovosti izdelkov in po uspešnem prilagajanju vse večjim zahtevam trga.
Podravka je danes mednarodna prehrambna družba, vodilna v regiji jugovzhodne Evrope. Podravkina lastna podjetja in podružnice se nahajajo v 20-ih državah po vsem svetu. Podjetje Podravka d.o.o. Ljubljana je bilo ustanovljeno 19.12.1991, razvilo se je iz predstavništva matičnega podjetja, v Ljubljani ustanovljenega leta 1974, ki je bilo zadolženo za trg Republike Slovenije.
Podravka je eden vodilnih dobaviteljev prehrambnih izdelkov na slovenskem trgu. Izdelki Podravka so visoke kakovosti, praktični in varni zaradi skrbno izbranih visoko kakovostnih surovin, znanja in sodobnih tehnoloških procesov. Prilagojeni so nacionalnim kuhinjam, hkrati pa negujejo posebnosti lokalnega okusa.
Podravka je na trgu Slovenije prisotna z več kot 450 različnimi izdelki pod blagovnimi znamkami Vegeta, Fant, Lino, Podravka, Dolcela, Eva in Kviki. Kakovost izdelkov in dolgoletna komunikacija s potrošniki sta privedla do zaupanja in zvestobe ter močnega položaja na trgu.
Poleg regijsko najljubše znamke Vegeta so slovenski kupci še posebno zvesti liniji hrane za otroke, tako da se v Sloveniji letno otroške hrane užije kar 49,3 milijona obrokov, kar pomeni povprečno 24 obrokov na prebivalca v enem letu. Podravka je od leta 2009 lastnik tudi znanih blagovnih znamk Čoko in Čokolešnik. Istega leta je bila kupljena tudi blagovna znamka Belsad, s čimer je bil razširjen obseg ponudbe marmelade in okrepljen tržni položaj v kategoriji predelanega sadja.
Priprava tradicionalnih jedi je skoraj nepredstavljiva brez blagovne znamke Fant, potrošniku pa je všeč tudi domač okus juh Podravka. Sredozemlje kupcu postrežemo prek izdelkov Eva, še posebej visoka je poraba Eva sardin. Našo najmlajšo znamko Dolcela imajo zaradi stalnih inovativnih rešitev še posebno rade mlajše obiskovalke trgovin, ki želijo na hitro nekaj pripraviti za svojo družino.
Podravkini izdelki iz leta v leto v večini držav, kjer so na tržišču, prejemajo vrsto nagrad in priznanj za kakovost in izvrstnost.
Po raziskavah Best Buy Award narejenih v Bosni in Hercegovini, Srbiji, Sloveniji in na Hrvaškem, je Podravka prehrambna znamka izdelkov z največjim številom osvojenih prvih mest v vseh državah regije. Podravkini izdelki so po izboru potrošnikov ocenjeni kot najboljši (številka 1) glede na razmerje med ceno in kvaliteto. Potrošnikom v Sloveniji Podravka marmelada nudi najboljšo vrednost za vloženi denar.

danijela-posta (2)

V letu 2015 je Podravka prejela nagrado Superior Taste Award za 17 izdelkov, ki so ocenjeni kot najboljši v mednarodni konkurenci: Podravka čaj Limona – limeta, Studena, Podravka ajvar blagi in pekoči, Podravka jetrna pašteta, Lino vafelada duo, Fant mešanica za fino enolončnico, Fant mešanica za fini golaž iz pečice, Podravka bučna kremna juha, Vegeta Asia, Fant mešanica za polnjene paprike iz pečice, Podravka gobova kremna juha, Podravka špargljeva kremna juha, Vegeta marinada s pivom, Dolcela Gourmet vailjev puding s koščki jagode, Dolcela gourmet čokoladni puding s koščki pomarančne lupine in Lino čoko drink.
Po raziskavi agencije Ipsos Puls je Vegeta najmočnejša domača znamka v regiji, ob njej pa so visoko 3. mesto po moči domačih znamk zabeležile Podravka juhe.
Med prvimi petdesetimi najbolj poznanimi znamkami na Hrvaškem, v Sloveniji, Srbiji, Bosni in Hercegovini se nahajajo še naslednji izdelki pod znamko Podravka – vložena zelenjava in sadje, sadni namazi, bujoni ter Dolcela pudingi in pripomočki/mešanice za peciva ter Čokolino v kategoriji otroške hrane.
Zadnji dokaz zaupanja naših kupcev v Sloveniji je priznanje Produkt leta za Vegeta marinade.
Neprestano zasledovanje trendov in potreb sodobnih potrošnikov je privedlo k uvajanju novih izdelkov, skladnih s sodobnimi trendi (npr. manj sladkorja, brez ojačevalcev okusa, brez umetnih barvil in arom, praktičnost in hitrost priprave).
Naš cilj je, da se razlikujemo od drugih podjetji z razumevanjem potreb potrošnikov, blagovnih znamkah izdelkov, visoki kakovosti izdelkov ter po zadovoljnih in motiviranih zaposlenih.